martes, 13 de diciembre de 2011

Un Menu X Revitalitzar T tu i el teu negoci




l'eQuip De on venim On som  

On volem anar 

Cobdícia  , no Gracies
 No soc cobdiciós (no trobo el verb ) de  l'estil d'altres, construeixo 
cada dia el meu estil amb el meu equip 
Respecte 100
jo respecto 
els meus "antics dits competidors" 
Memòria i passió,
 no m'oblido mai de la alegria 
a la feina Compartir + = + eficàcia, sempre comparteixo els exits 
amb els altres Viure i Reviure, Tributo respecte al present 
Ser tu sempre
Soc sempre autèntic i estic content de ser ho  
Complir es elemental , 
entrego i pago puntualment
 Companys , amics per sempre
dedico temps 
per els companys i les companyes
 Festa cada setmana ,
 mai treballo massa
 els diumenges 
Somiar es sa
obro molt els ulls sempre per veure i imaginar
 el futur
 + QAlicio + Gran 
+ ètica + estètica 
+ valor + confiança 
+ il·lusions 
+ Optimisme



Consultoria Emocional



ObservatoriOS en la Mediterrania



  AuditaT en 2011

+ TalenTOS 

en Barcelona


L@ €leQtriQa films
 Nous Canals de Comunicació Gracies a 1 x PubliciniOS = 10 eQ‎ > ‎
 LaEleQtriQa FilmsL@ €leQtriQa films eBMSenadorOS x els Pobles de ... 
Serveis per facilitar la posta en marxa de ComunicarOS
Servicios especiales para la puesta en marcha de ComunicarOS
 el primer sistema operativo para tu cerebro
Logo Serveis especials per posar en marxa ComunicarOS,
 el primer sistema operatiu per el teu 
Tot en el mapa 
Virtua LISSA Te XQèNO ? tens TOT EN EL MAPA





Mostra Les Qarpetes de L@ €leQtriQa en un mapa més gran

No hay comentarios:

Publicar un comentario